Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekent deze droom?

Sab
14 jaar geleden

Mijn vader droomde dat hy een kamer binnenliep met allemaal meubels terwijl hij dacht dit kan toch niet van mij zijn deze meubels zijn niet van mij dit is niet mijn huis.
En aan het einde van de kamer zag hij glas staan.
Hij gooide dus de meubels naar buiten terwijl zijn vader die al heel lang overleden is erna keek, (er leek met zijn vader iets over de dood te gaan)
Dit is me niet helemaal duidelijk maar ik heb de laatste tijd constant zo'n eng voorgevoel dat hy doodgaat.

Normaal over de dood dromen, is dat er een eigenschap ofzo van je doodgaat, het gaat niet over de dood zelf.. Maar hierby denk ik zelf van wel(gezondheid is ook niet goed etc)
En van de meubels denk ik zelf dat het ons gezin symboliseert (we hebben een slechte band) en dat hy denkt dit kan toch niet mijn gezin zijn.
Klopt dit?

hy krijgt ook een herhaarlijke droom, (hy vertelde wat hy droomde, en ik zei dat hy dat al eens had gedroomd, dat wist hy niet meer, dus ik denk dat het onderbewuste hier een belangrijke boodschap heeft) dat is het volgende :

Hij ligt te slapen en probeer het nachtlampje boven zich aan te doen. hij probeert het licht dus aan te doen, en er komt alleen maar zwart uit? steeds opnieuw maar het lukt niet.

Snap er zelf niks van, iemand wel ? :)
Liefs en een dikke kus.. Sab